Bell4U Draadloze belset voorzien van twee ontvangers. Het set werkt geheel zonder batterijen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bell4U Draadloze belset voorzien van twee ontvangers. Het set werkt geheel zonder batterijen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

George 13-01-2024

Perfect product, zelfs door mensen met twee linker handen te installeren. Ook goed op een ruwe ondergrond te monteren door bijgeleverde schroefjes. Geluid per unit te regelen.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Geluid permunit te regelen

FS 12-04-2023

Zeer goede bel en service.

Geweldige bel. Draadloze dubbel bel met 2 drukkers en 2 ontvangers. Vlug geïnstalleerd naar 2 aparte bellen. Geweldige service van Bell4U.nl
Gemaild hoe ik bel apart kon instellen . Binnen kwartier een mail met duidelijke uitleg terug , en werd zelfs nog gebeld ,vriendelijk en goede uitleg.
Bel met veel mogelijkheden en volume regeling. Ben er zeer blij mee
Dank!

Pluspunten

• Vlug geinstalleerd
  • Mooie melodieën,en volume regeling
  • En vooral geweldige service van Bell4 U

Marnix 18-03-2021

Functioneert al jaren probleemloos

Geweldige draadloze bel. Functioneert idd zonder batterijen. Energie wordt gegenereerd door het indrukken van de bel. De ontvangers zitten in het stopcontact. Zeer stabiel en betrouwbaar. Het bereik is super.

Pluspunten

• Geen batterijen
  • Zeer betrouwbaar.
  • Zeer stabiel
  • Plug & Play